ma | di | wo | do | vr | za | zo |
1 | 2 | 3 | 4 | |||
5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 |
12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 |
19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 |
26 | 27 | 28 | 29 | 30 | ||
ma | di | wo | do | vr | za | zo |
1 | 2 | |||||
3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 |
10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 |
17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 |
24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 |
31 |
ma | di | wo | do | vr | za | zo |
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | |
7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 |
14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 |
21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 |
28 | 29 | 30 | ||||
Naam noodhuisvesting wordt 't Paviljoen
Woensdag 14 november hebben 9 verenigingen bij elkaar gezeten en definitieve afspraken gemaakt over het gebruik van de noodhuisvesting. Het gebouw is klaar voor gebruik. Zaterdag 17 november heeft een groep van 11 schoonmakers er voor gezorgd dat het er spik en span bij staat.
Tijdens de bijeenkomst is ook de definitieve naam gekozen uit alle ingestuurde suggesties. Dit is 't Paviljoen geworden. Ook is er een overkoepelende beheercommissie samengesteld van 9 personen. Elke vereniging is hierin vertegenwoordigd. Deze commissie gaat toezien op het naleven van de afspraken, gaat een datum prikken voor een officiële opening etc. etc..
Elke vereniging kan 't Paviljoen reserveren voor een activiteit . Dit kan via www.overlangel.nl Op deze site wordt 't Paviljoen apart vermeld en is het zichtbaar welke activiteit op welke datum plaatsvindt. Ook staat er een reserveringsformulier waarmee activiteiten aangemeld kunnen worden.
Vanuit de beheercommissie zal verdere communicatie volgen over de openingsactiviteit en de datum van officiële opening.